1 APRIL

hejsan,
Idag är det 1 april alltså ny månad och nya tag.
Idag kommer säkert en massa kända blogga skriva att dom ska sluta blogga och sånt bara för att skoja,
men sånt gör inte jag för jag är inte som alla andra.
Idag hade jag tänkt börja med något nytt för att det är ny månad.
Det kommer ni få se senare idag kommer göra ett sånt inlägg 1 gång i veckan, för jag tror det blir för mycket om det ska vara varje dag, men vi får se.
 
Just nu ligger jag i min soffa,kollar tv och lite bloggar.
Men ska snart gå upp för att äta och sen klä på mig för jag kanske skulle vara med min kompis idag, så få smsa henne !
Men hoppas ni får en bra dag och jag hoppas på att snön ska försvinna för förra året kommer jag ihåg att jag gick i skinnjacka vid denna tiden. Men när snön är borta och det är fin sol och sånt ska jag börja fota min dagens outfit ute men just nu är det så tråkigt väder,så det blir knappt fint att fota ute.
 
Men vi ses senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0