3◊ 5 sanningar om mig + bild på mig

  • Jag skratta åt allt. Fast jag kanske inte har en så bra dag,kan jag skratta åt såna kontiga grejor som ingen annan tycker är kul.
  • Vill helst har ordning och reda,inte bara inne på mitt rum gärna hos andra också.
  • Jag håller andan när det luktar illa, speciellt gamla människor som inte har duschat på tusen år, det känns så iallafall.
  • Jag har alldrig fått ett F i skolan.
  • JAG ÄLSKAR MITT RUM. det var en ganska kontig sak ,men vi renovera mitt rum nån helg i januari och efter det har jag bara älskat det , det är liksom så jag detta rummet

.

 

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG!

Svar: tack detsamma :)
louisedue.blogg.se

2013-03-27 @ 12:26:21
URL: http://claramedstortc.blogg.se/?tmp=413179

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0