5◊ Berätta om din familj

Min familj består av min mamma,pappa,lillasyster och våran hund Chillie
Min mamma heter Helle och är 41 år,Pappa heter Tommy och är 40 år,Min lilasyster heter Isabella är 7 år fyller 8 i maj. Våran hund har jag berättat om så det kommer jag inte skriva om igen.
Men vi kommer från Danmark, jag flyttade till sverige när jag var 10 så till sommaren har jag bott här i 6 år, helt sjukt att tänka på fast det kändes som att jag bara bott här i 2. Men jag gillar verkligen sverige, men staden jag bor är nån liten by och jag hade hellre velat bo i storstan för det var jag van vid innan eftersom jag bodde mitt inne i köpenhamn då typ.
Men har ingen bild på hela familjen så det får bli en på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0