I want to start from the begin

hejsan alla bloggläsare,
jag hade tänkt börja blogga igen för min kompis skrev att hon hade startat upp sin blogg igen och jag funderade först om jag skulle det och bestämde mig för att göra det. Då skrev jag till Sally och fråga om hon hade kunnat fixa en design och header till mig och hon sa ja, Så tack så mycket Sally om du läser inlägget.
För att få en bra starta och att ni ska lära känna mig bättre så tänkte jag göra detta:
1◊ En blogg jag nyligen börjat läsa
2◊ Mina husdjur.
3◊ 5 sanningar om mig + bild på mig
4◊ Min favoritmat.
5◊ Berätta om din familj
6◊ Min dator.
7◊ Något jag är beroende av
8◊ Ett ämne jag är lite sämre på
9◊ Något som ändrat mig
10◊ Senaste filmen jag såg
11◊ Hårfärger genom tiderna.
12◊ Hur du är som person
13◊ Typ av killar jag faller för.
14◊ Innehållet i min väska.
15◊ Vad jag hade på mig idag.
16◊ 5 bilder från olika tider av dagen.
17◊ Något du aldrig kommer göra
18◊ Min profilbild på facebook.
19◊ Min mobil
20◊ Tre bra saker med mig
21◊ Tre dåliga saker med mig
22◊ Vad som gör mig annorlunda ifrån alla andra.
23◊ En bild på mig från förra året & i år. Har jag förändrats?
24◊ Mitt rum
25◊ Någonging jag vill ha
26◊ En bild på det jag senast köpte.
27◊ En bild på min handstil
28◊ Hur jag är i skolan
29◊ Vad jag åt idag.
30◊ Min första tanke när jag vaknade idag
31◊ Vad ska mina barn heta
32◊ Bästa tidsfördriv
33◊ Smink jag använder.
34◊ Vad jag tycker om min kropp.
35◊ Senaste filmen
 
Men nu sitter jag i sängen och kollar bloggar och skype, kommer ett till inlägg ikväll och sen kommer det massa uppdatering imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0