lying in my bed with my computer

Hejsan,
Just nu ligger jag i min säng med datan och telefonen, smsa med några kompisar och sen tänkte jag blogga.
Jag är ganska trött idag, men jag har inget planerat idag så det blir att snart klä på sig och fixa sig lite sen tänkte jag kanske gå ut och ta lite natur bilder och sen komma hem och ta lite ego pics. Igår var jag ju på Emporia i Malmö, men jag köpte inget hitta några shorts på hollister men dom var skit stora i midjan så dom passade tyvärr inte, men kanske ska ditt nästa helg och se om dom har några shorts, för jag har bara 1 par shorts och jag måste har fler för jag hoppas sommaren snart kommer.
Det ser ju inte riktigt ut som det ska bli vår/sommar iår det ligger fortfarande snö och det är snart april och 1 månad kvar till det blir sommar månad typ.
Jag hade velat ha vår/sommar nu för att jag vill börja använda jeans jacka och väst!
 
Men nu ska jag nog bege mig upp och börja klä på mig,
skriver snart igen då ni får en dagens outfit tror jag, sen ikväll blir det nog ett bildinlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0