2◊ Mina husdjur

jag har bara en hund,så tänkte ta nya och gamala bilder på henne.
Hon heter Chillie och är 2 år.Hon fyller år den 11/2 det är rätt kul för det gör min pappa med.
Jag har inte fotat henne med kameran på länge men ni får se såna jätte gamla bilder och några som är lite nyare.
Dom två första bilderna var från första dagen vi fick hem henne. så söt och tjock var hon då.
Jag hittade inga bilder som var tagna nyligen,den sista bilden är från sommaren 2012.
För alla andra bilder är på min gamla dator som är seg och överfyld med bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Gud vad gullig!

Svar: awe tacl :)
louisedue.blogg.se

2013-03-27 @ 12:32:40
URL: http://claramedstortc.blogg.se/?tmp=413179

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0