sommar tid

hejsan,
Har ni satt fram er klocka 1 timme ? för idag börja sommar tid, fast sommaren har verkligen inte kommit där ute.
Ligger tyvärr fortfarande snö ute... vilket suger !
Vill ha sommar så man inte behöver ha massa ytekläder.
Jag vaknade ungefär för 10 minuter sen och nu ligger jag i min bäddsoffa och snacka skype.
Idag skulle jag varit med min bästavän men hon skulle iväg så idag vet jag inte vad jag hitta på idag. Men om jag gör alla mina läxor idag så kan jag va med henne imorgon.
Så jag ska faktis försöka göra alla idag fast jag verkligen inte har någon lust eller ork.
 
Men ska gå ner och äta frukost, sen duscha och klä på mig och sen så börja jag göra mina läxor vid 12.
Men jag kommer uppdatera er hela dagen!
 
Vill ni att jag också gör videoinlägg ? :o
skriv en kommentar då behöver er hjälp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0