veckans schema(påsklov)

godkväll
nu tänkte jag skriva mitt schema för resten av mitt påsklov, skriver med vad jag gjorde idag.
 
Onsdag:Emporia med kompis och gjorde lite läxor här mot kvällen.

Torsdag:Ska jobba och tjäna 400kr på 3 timmar fett nice, sen göra lite till läxor så jag inte har så mycket att göra när skolan börja igen.
 
Fredag: Emporia(hmm undra ni om jag shoppa varje dag,nej det gjör jag inte haha) ska ditt med familjen och en kompis. Sen har vi gäster mot kvällen
 
Lördag:Gäster som sovit här, antagligen lite läxor
 
Söndag: Har ingen anning men måste hitta på något och läxor
 
Måndag:hoppas på att va med en kompis och sen lite läxor
 
Nu ska jag sätta mig och göra tidsinställda inlägg till imorn för då kommer jag inte hinna blogga så hoppas det blir bra och imorn ska jag nog fota nya bilder som jag kan ha till bloggen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0